Wokół Puszczy Zielonki z Maksem

Niedziela, 12 sierpnia 2012 · dodano: 12.08.2012 | Komentarze 5

Na wyjazd umówiłem się Maksem, bo widziałem we wpisach, że nie planuje startować w Suchym Lesie. Teraz jest nas tylu soszonów, że nie ma problemu aby kogoś chętnego znaleźć :-)

Przez Swarzędz i Promno dojechaliśmy do Pobiedzisk. Przez dłuższy czas jechał z nami potężny (by nie powiedzieć gruby) gość na góralu. Na prawdę nieźle sobie dawał radę. Jego masa wyraźnie mu pomagała na zjazdach, bo nas wyprzedzał, a oponki miał znacznie grubsze ;-)

Za Pobiedziskami się trochę pogubiliśmy i trzeba było pojechać 2 kilometry w terenie :-) Potem już zgodnie z planem, czyli do Skoków i powrót przez Murowaną i Biedrusko, gdzie widzieliśmy kilka strzałek Gogola. By zobaczyć zawodników przyjechaliśmy tam za późno.

Gdyby nie wiatr, to byłoby dzisiaj na prawdę super. A tak, średnia dość niska, bo momentami było tak ciężko, że jechaliśmy tylko 25 km/h.

Nowe ustawienie siodełka (przesunięte do przodu) się nie sprawdziło. Może wygodniej się siedzi, ale dziwnie szybko zaczęło mnie boleć kolano.

Marc
| 05:53 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj KeenJow, pewno ze 3 ;-)

Jakub, jasne, im większa grupa tym lepiej. Być może jutro z rana gdzieś ruszymy.
jakub1
| 20:51 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj Chętnie bym się kiedyś dokleił na taki wypad szosowy. Pozdro.
KeenJow
| 20:31 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj To 2 czy 5km mieliście MTB szoski ? ;)
Maks
| 17:46 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj Mapkę już odświeżyłem ;) Na nowej mapie jest obwodnica i jest info że tam gdzie jechaliśmy droga jest kiepskiej jakości ;)
bloom
| 15:07 niedziela, 12 sierpnia 2012 | linkuj Widziałem cie rano jak jechałeś maltą ! :D