Na zachód - mocniej

Czwartek, 5 sierpnia 2010 · dodano: 06.08.2010 | Komentarze 0

Po powrocie z pracy ubrałem się w strój rowery i już przed 17 siedziałem na siodełku.
Rozpocząłem od standardowego już dojazdu do Golęcina przez który dojechałem do Kiekrza. Tam asfalt i lekkie górki są na prawdę świetne do jazdy. Po drodze mijałem dwa zamknięte przejazdy (jeden udało się "przeskoczyć").
Za Kiekrzem skręciłem w lewo w kierunku szosy szamotulskiej wspinając się na ulicy Podjazdowej (może jakieś 40 metrów przewyższenia ;-) ). Następnie dojechałem do miejscowości Napachanie, by zaraz skręcić w lewo w kierunku Tarnowa Podgórnego. Tutaj asfalt już się pogorszył i trzeba było trochę zwolnić. W samym Tarnowie nawierzchnia bardzo dobra, kawałek asfaltowej drogi drogi rowerowej.
Po wyjechaniu z tego miasta gminnego obrałem kierunek na Lusowo. Niestety tutaj droga była w fatalnym stanie i trzeba było jechać po płytach. Po przebrnięciu tego odcinka trzech kilometrów skręciłem w stronę Zakrzewa i kawałek dalej w lewo w ulicę Bukowską. Po przejechaniu kilkuset metrów skręciłem w stronę Skórzewa, by przez nie dojechać do Plewisk. Tam spotkałem Krzysztofa, który właśnie wracał z siatkówki.
Do domu wróciłem ulicą Grunwaldzką wykręcając maksymalną tego dnia jadąc za ciężarówką :-) Frajda prawie jak w MTB :-P