Morasko

Czwartek, 8 maja 2014 · dodano: 08.05.2014 | Komentarze 3

Podczas powrotu z pracy do domu odebrałem telefon od Josipa - jedziemy na MTB. W domu szybkie złapanie kalorii i dojazd na Słowiańską terenem nad Wartą (z wiatrem w plecy, więc prędkości powyżej 30 km/h utrzymywałem z łatwością). Wojtas zaproponował wpierw dojazd do Radojewa fajną ścieżką wzdłuż rzeki. Bardzo podobał mi się ten odcinek, można było potrenować wysokie prędkości na zakrętach.

Po chwili dojechaliśmy na maratonowy podjazd w Radojewie - tam Josip porobił mnie jak przedszkolaka. Humoru nie poprawiły fanki machające z za szyby ;) Na Morasku zrobiliśmy podobną pętlę jak ostatnio, chociaż było kilka nowych miejsc. Brakuje tylko połączenia tego wszystkiego w jedną całość, bo jednak momentami błądziliśmy. Mnie szybko zaczęło brakować sił, to chyba jeszcze przez mocny trening w niedzielę i poniedziałek.

W drodze powrotnej spotkaliśmy niesamowity tłum na pętli na Sobieskiego, chyba była impreza na UAM-ie. A że w grupie dominował pierwiastek żeński, to skończyły się tematy rowerowe ;)

Niedaleko domu zmoczył mnie lekko deszczyk.

Marc
| 06:48 piątek, 9 maja 2014 | linkuj Niestety, nie znamy tego miejsca i nie wiedzieliśmy jak dojechać. A pętlę chętnie poznam, tylko najlepiej jak będę jechał z przodu - wtedy się lepiej zapamiętuje :)
krzychuuu86
| 20:19 czwartek, 8 maja 2014 | linkuj ps.zgadamy sie w jakis dzien i Cie oprowadze po 10-cio kilometrowej rundce na Morasku...
| 20:16 czwartek, 8 maja 2014 | linkuj byliscie w radojewie i omineliscie xc na kokoryczowym.......szkoda bo moim zdaniem ciekawsze niz Morasko