Trening do Wągrowca

Niedziela, 24 marca 2013 · dodano: 24.03.2013 | Komentarze 11

W tygodniu zacząłem się zastanawiam jak przygotować się do maratonu w Murowanej, gdy nie ma możliwości na prawdę długiego jeżdżenia i tutaj przyszedł z pomocą Maks :-) Zgadaliśmy się więc na niedzielę i w cztery osoby (ze znanych mi osób był jeszcze Mikołaj-Virenque) i ruszyliśmy na północ.

Asfalty w tej części Wielkopolski trochę lepsze niż na południe od Poznania - praktycznie suche i w dobrym stanie. Może ruch trochę większy, ale nieprzeszkadzający. Do Wągrowca przez Skoki tempo mieliśmy spokojne, na przodzie głównie jechał Mikołaj. Po krótkim postoju przy sklepie ruszyliśmy mocniej. Najpierw do Rogoźna prowadził nowo poznany kolarz (imienia niestety nie zapamiętałem), a później do Obornik już ja. Starałem się jechać dość mocno, więc droga minęła szybko. Przed Poznaniem zrobiliśmy jeszcze małą pętlę w stronę Rokietnicy, ale tam już trochę siadłem, bo czułem czwórki.

Jak się okazało wyszedł bardzo fajny i długi trening, tego mi było trzeba. Stopy trochę przemarzły, ale nie było tak źle. Towarzyszom dziękuję za wspólną jazdę :)

Jarekdrogbas
| 22:51 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Bajer dystans i dobry trening mieliscie jak na "zimę" przystało;-)
Marc
| 22:07 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Klosiu, nie było tak źle, tylko pod koniec nas mocno przewiało.

Maciej, dzięki, trzeba trenować, bo Murowana co raz bliżej :)

JP, w terenie pewno był niezły hardcore, a na szosach bardzo przyzwoicie. Chyba lokalne władze mają sporo zaległej kasy na odśnieżanie i teraz wszystko wydają ;-)

Mikołaj, trasa super! Nawet nie zauważyłem jak mi szybko przeleciało te 5 godzin.

Marcin, tak jak piszesz - warunki całkiem dobre do jazdy, pomimo trzymającej zimy.

Maks, było całkiem mocno, ale później zapłaciłem za to na górce koło Soboty :)

Jurek, dzięki. Czas i średnia całkiem spoko, ale w sumie na szosowym rowerze do zrobienia.

Krzychu, jest całkiem niezła. Ale zobaczymy jak wyjdzie w praniu :)

Wojtas, nie przesadzajmy aż tak. Raczej będę zamykał peleton Gogglowych ścigaczy ;-)
josip
| 21:55 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj No Marek, chapeaux bas za ten trening! Coś czuję, że będziesz mocny w tym sezonie:)
krzychuuu86
| 20:15 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj widze że forma na sezon już jest...
Jurek57
| 19:51 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj No ... super dystans i czas !
pozdrawiam
Maks
| 19:44 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Dzięki za wspólną jazdę ładnie pociągnąłeś z Rogoźna do Obornik ;)
z3waza
| 19:25 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Eeee tam - dziś na szosach okolic Mosiny, Kórnika, Swarzędza było całkiem przyjemnie - jedynie te kałuże z wytopionego lodu - ale to też pewnie powszechne zjawisko. W każdym razie gratki dystansu.
Virenque
| 19:04 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Dzięki za wspólny trening :) Trasa się podobała ?
JPbike - Warunki jak w całej Wlkp, czyli masa śniegu :) Przynajmniej szosy suche tam były.
JPbike
| 18:03 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Do Wągrowca, no właśnie, jakie tam warunki ? Wiadomo - dziś miał być tam ścig XC :)
MaciejBrace
| 17:59 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Ładny dystans
klosiu
| 14:38 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj O cholera, podziwiam - taki dystans w ten mróz!