Wokół Puszczy Zielonki

Sobota, 7 maja 2011 · dodano: 07.05.2011 | Komentarze 3

Miałem ochotę pojechać trochę dalej, więc umówiłem się z Jankiem i we dwójkę objechaliśmy Puszczę Zielonkę. Przy okazji udało się zrobić maksymalny dystans w tym roku.

Z ciekawszych miejsc mijaliśmy Tuczno, gdzie niestety asfalt był mocno dziurawy. Dalszy fragment w otwartych polach, więc wiatr nas mocno wymęczył. Jednak od Skoków jechaliśmy już bardzo szybko, ponieważ głównie z górki i z wiatrem. Udało się podnieść średnią o jakieś 2 km/h na odcinku 20 km :)

Marc
| 08:55 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj Maks Wrażenia w terenie miałem ostatnie spore (patrz: ZS), więc teraz przyszła kolej na śmiganie po szosach. A było równie fajnie, bo jednak szybkość znacznie wyższa :)

Winq Szkoda, że się nie dołączyłeś. We trzech by wyszła pewno jeszcze wyższa średnia, bo jednak był spory wiatr przez większość trasy i nie było jak się chować. A na większą ustawkę czekam z niecierpliwością :)
Winq
| 23:49 sobota, 7 maja 2011 | linkuj Hej
Okazuje się, że zrobiłem całkiem podobną trasę, choć krótszą zdecydowanie. Przy średniej jaką widzę u Ciebie pewnie dał bym radę przejechać. Ale przy problemach z achillesem wolałem jechać sam, szczególnie że wyjazd stał pod znakiem zapytania i zdecydowałem się dopiero popołudniu by zaryzykować. Teraz wiem jak jechaliście, może następnym razem się zabiorę, a może nawet jakąś większą ustawkę się zorganizuje ;)
Maks
| 14:34 sobota, 7 maja 2011 | linkuj Ładny dystansik ;) Myślałem że w terenie jechaliście :(