Binduga

Sobota, 6 września 2014 · dodano: 07.09.2014 | Komentarze 2

Ciąg dalszy zapoznawania się z Fuji - tym razem na dłuższym dystansie i w doborowym towarzystwie (Josip i Klosiu).

Ruszyliśmy wczesnym popołudniem i od razu dość żwawym tempem na północną część nadwarciańskiego, gdzie trochę się pogubiliśmy, ale do Biedruska dojechać się udało. Chwilę wcześniej Mariusz się zorientował, że jadę na nowym rowerze :P

Po wjechaniu do Bindugi zaczęła się największa frajda tego dnia, czyli szaleństwa na szlaku wyjechanym przez quady (góra, doł i bandy). Jechało mi się znacznie lepiej niż kilka miesięcy temu, bo po prostu miałem siły utrzymywać prędkość potrzebną przy takiej nawierzchni. Na dłuższą chwilę zamieniłem się bike'ami z Klosiem, ale jechało się trochę dziwnie, bo mam znacznie szerzszą kierownicę. Po nawrocie i pooglądaniu kilku miejsc z wyścigu Gogolowego przejechaliśmy przez Śnieżycowy Jar (byłem tam pierwszy raz w życiu).

Powrót do domu tą samą trasą, z kilkoma sprincikami, a także ze spotkaniem Jasskulainena.

Jechało się wyjątkowo dobrze, czuję, że się dogadam z tym rowerem :)

Marc
| 13:13 wtorek, 9 września 2014 | linkuj Póki co nie miałem okazji wielu spróbować, ale te kilka pierwszych poszło całkiem przyjemnie - rower miał na pewno lepszą przyczepność niż Scott, a pozycja na pewno nie przeszkadzała w podjeżdżaniu. I nie było też problemu z odrywaniem się przedniego koła, ale kto wie co będzie na bardzo trudnych ściankach. Muszę na Dziewiczą podjechać przy najbliższej okazji :)
JPbike
| 19:08 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj A jak idą podjazdy na Fuji ?