Karkonoski rozjazd

Niedziela, 8 września 2013 · dodano: 15.09.2013 | Komentarze 0

Małą tradycją jest, by po maratonie zrobić rozjazd, albo zmęczyć się jeżdżąc po okolicznych górkach. Nie inaczej było tym razem i po maratonie w Wałbrzychu poszliśmy pokręcić z Jackiem i Mariuszem po trasie tegorocznego maratonu w Karpaczu.

Podjazd do Karpacza Górnego szedł mi raczej kiepsko i tradycyjnie zostałem trochę z tyłu. Chłopacy poczekali koło Gołębiewskiego, by później wjechać po bardzo stromej ściance asfaltowej. W pewnym momencie musiałem zejść z roweru, bo jednak brakuje mi kilku zębów w kasecie (albo mam ich za wiele w korbie ;)).

Dalej kierujemy się na zielony szlak do Borowic, na którym Jacek szaleje, a ja zjeżdżam strasznie słabo. Kompletnie pogubiłem się chyba z techniką i zupełnie zaskakuje mnie, jak ten odcinek mógł mi się wydawać łatwy na maratonie.

Przejeżdżając przez drogę jesteśmy świadkami wyścigu szosowego, nieźle chłopacy cisną. My jedziemy poszukać jednej ze ścianek maratonowych, ale trochę nie trafiamy i ostatecznie zjeżdżamy do Przesieki na dobre piwo (większość sklepów pozamykana, chyba już się zwinęli po lecie).

Do szkoły wracamy Drogą Sudecką i przez agrafki - pierwsza jest łatwa, ale reszta to niezła przeszkoda. Jacek zalicza obie ;)

Fajny rozjeździk, ale nogi czułem mocno. Jednak sobotni maraton to nie były przelewki.